fredag 29 augusti 2008

Halabaloo med jobbet!

Igår var det dags för Lindorffs årliga Sommarfest och i år blev det Räkfrossa på Roxen.

Kvällen började klockan sex med en fördrink i lokalerna och därefter bussades vi ut till Berg, där vi hoppade på skutan som vi skulle hålla till på under kvällen.

Jag var inte riktigt på festhumör vid kvällens början p.g.a. illamående och huvudvärk men efter lite drinkar och mycket skratt på väg i bussen släppte allt och partyhumöret infann sig som tur var till sist.

Jag och dom andra kossorna delade bord och räkor åts tills fingrarna sved och magen var full.. Snart ljöd allsången i lokalerna och skålarna avlöste varandra. Det fnissades och det skvallrades, ni vet sådär som det ska göras på firmafester.. Världens goaste farbröder stod för underhållningen och det var mycket intressant, men mysig, spelningslista herrarna hade knåpat ihop måste jag säga.

Det var en bra kväll som avslutades med en förskräcklig taxi-resa till Norrköping (var så kissnödig så att jag höll på att spricka så vi fick stanna vid en rastplats och fixat) och två hamburgare på McDonalds.

Förresten måste jag bjuda på mig själv lite. Jag är inte den som brukar fylle-sms:a men igår lyckades jag visst, hör på det här..
(utan någon tidigare konversation)
"Nollor! ;) Love ya! Puss Puss"
Och självklart har jag inget minne av att jag skickat detta, inte heller villka nollor jag menade.
Jag är jäkligt nyfiken dock!

Idag är jag så trött som jag förtjänar, men nu är det fasen i mig helg och det ska bli fantastiskt skönt!
Önskar dock att du kunde vara här och hålla mig i handen ;)

Här kommer ett gäng kort från kvällen!


1 kommentar:

Daniel Christensen sa...

Jag och dom andra kossorna delade bord och räkor åts tills fingrarna sved och magen var full..


Haha låter som alla andra är jättefeta på ditt jobb!