torsdag 14 augusti 2008

Soffpotatis..

Som alla som känner mig vet, är jag en väldigt impulsiv person.. Igår satt jag på jobbet och slötittade på blocket när vi hade så otroligt mycket att göra (inte) och jag såg en fin soffa och DÄR var bollen i rullning..

Jag blev soffnödig! Nu kan jag inte släppa tanken utan det lutar ganska ordentligt åt att jag kommer vara en soffa rikare och massa pengar fattigare i slutet av helgen. ^^,
Jäkla pappa-gener! Har mina misstankar om att det är därifrån den impulsiviteten kommer.. Eller.. Vad sägs om att komma på att man ska tapetsera om hela vardagsrummet på lördagmorgonen och sedan samma kväll är det färdigtapetserat och möblerna är på plats igen. Det är typiskt min far!

Men helt knäpp är jag inte.. jag spenderade kvällen igår med att göra en ordentlig budget och visst får jag dra in lite på slösandet om jag ska klara det men det kommer gå utan större problem.

Här är min (förhoppningsvis) nya vän!

4 kommentarer:

Peter Bengtsson sa...

Haha, ja impulsivitet är bra det =)

aerinia sa...

Mycket bra till och med.. man vet aldrig vart vinden för en! ^^,

Anonym sa...

hörrö.. vad får du ge för den då?

aerinia sa...

för mycket^^,