måndag 11 augusti 2008

Bra skit!

Idag vaknade jag fem minuter innan spårvagnen skulle gå.. Förvirrad, och med mobilen, med ett halvskrivet SMS, i handen..? Mirakulöst nog lyckades jag slänga på mig kläderna och masa mig ner i tid!
Jag är bäst!
(måste vara blixtgenerna.. eller hur lina)

Helgen har varit superb måste jag säga.. Förutom att internet-strul under lördagen gjorde livet lite surt för mig.
I fredags var det barty hos Emil och Tobbe.. Och i Söndags var det mini-födelsedagskalas för Dani som fyllde farbror! Jag bakade ihop en banan-och-chokladpuddings-tårta och så spelade vi lite Tv-spel, drack cola och hade det mysigt. Jag hade hittat den finaste presenten till honom också.. En mycket ful PEZ-gubbe!
YAY!

Den senaste tiden har mitt hjärta slagit ett extra slag mär mobilen plingat till.. Jag vet aldrig vad jag har att vänta mig.. Men alltid blir jag så glad!
I natt har jag spelat innebandy och jag har ett blåmärke på mitt ben! :)

Det känns som att det kommer bli en fabulös dag det här!









2 kommentarer:

Daniel Christensen sa...

Det var så fint av er och tårtan var väldigt god! Min babian rockar, var vet jag inte ligger hemma på bordet tror jag. Snyggt raggningsknept att alltid ha med sig en pez!

aerinia sa...

Den ligger kvar hemma hos mig din otacksamma jäkel! ;)
Japp.. nästa gång du ser en snygg brud, gå fram helt random och bjud på Pez! Jag skulle falla direkt! ;)