onsdag 13 augusti 2008

Nutella, latte och fjärlilar..

Godmorgon världen!
Idag vaknade jag för omväxlings skull alldeles i tid.. Hör och häpna men jag vaknade faktiskt till och med innan klockan ringde!
Jag tyckte att jag tog god tid på mig att duscha och göra mig iordning men när jag var klar så hade jag ändå 45 minuter till övers(!) Så, jag fixade mig en kopp te och en macka med nutella som blev över sedan kalaset i söndags och satte mig i köket och läste lite bok. Härligt, härligt!
Vincent fick sig också en liten extra promenix innan det var dags att dra mig mot tåget. ^^,
Jag måste bli bättre på att gå upp i tid..
Morgonstund har faktiskt guld i mund!

Nu har snart min första rast passerat.. dagen går fort! Jag sitter i skrivande stund med en latte i näven och en banan i högsta hugg och bara mår bra.

När jag kom till jobbet i morse hade en galen kiwifrukt tagit min plats!!
Tror ni mig inte?
Jag har bildbevis!

Appropå fjärlilarna.. Nej, det tar vi en annan gång ;)






1 kommentar:

Anonym sa...

du är sååå elak.. varför dessa fjärilar.. tänk på att jag sitter här aldeles ensam och MÅSTE veta...