lördag 23 augusti 2008

YAY!

Om ungefär en timma smäller det!
Mitt hjärta slår ungefär 320 slag/min nu (utan att överdriva as-mycket).. Jag är glad, spänd, nervös, galen och fjärilarna har blivit som tokiga!
Det ska bli mycket spännande det här hörrni.. 

Igår var det FinaLinas 21:a födelsedag.. HURRA HURRA! 
Du är min bästaste, bästa (och flummigaste) vän och jag är glad att jag har dig att tjafsa med om allt och inget.
Hur som helst blev det shoppingrunda på stan, marknad, tårta, lite krubb på Världens Bar, sång och trädgårn lite senare på kvällen.. 

Nu ska jag fixa det sista här hemma.. Och förresten, om ni inte ser mig igen var han en galen mördare ;)

Wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

..och du är min bästaste, härligaste, hetaste och knasigaste vän! Tack för en underbar födelsedag! puss!