fredag 1 augusti 2008

Blah!

Idag när jag slog upp ögonen var det brådis. Vaknade lite för sent även denna dag och ikväll är det ju utgång med flickorna fter jobbet som gäller, och jag var allt annat än redo för det. Med ett smörpaket i håret och icakassar under ögonen masade jag mig till duschen och... MY GOD! Blodet i mina ådror frös till is! Vattnet måste ha varit minusgradigt i duschen.
Men, fanns ingen tid för mesande så jag tvingade mig in i det kalla vattnent och fixade det som skulle fixas.. Men gissa om det gick fort! Tack för hjälpen med tidssparandet gud!

När jag kom ut ut duschen hade lilla prinsen mått lite dåligt och kräkts på golvet i hallen.. så fram med golvmoppen och torka upp det och ge lilla prinsstackarn en kram.

När jag till slut fixat mig klart packade jag med det viktigaste sminket som skulle med till jobbet för en eventuell tuch up senare ikväll och. PANG! Alltihopa brakade ner i hinken med kräksvattnet som jag ställt inne på toan.. Dubbeltusan! Så nu är allt mitt smink förstört och jag måste köpa nytt. För självklart är det inte vattentätt och hur mysigt det än låter så vill jag Inte ha kräks i mitt ansikte.

Så.. som ni hör har denna dag hittills varit fantastisk..
Nåja, det finns inte så mycket att göra. Det kan ju bara bli bättre nu eller hur ^^,

Förresten så fick jag en massa gulliga fyllesamtal hela kvällen igår, mycket intressant att lyssna på måste jag säga.. Gud vad jag ska reta dig för din fyllehicka!

















Inga kommentarer: