onsdag 6 augusti 2008

Är det bara en känsla?

Jag vet inte vad jag ska göra.. 
Jag är rädd att jag håller på att falla in i något som jag vet inte är bra för mig. Något som jag inte vet hur jag ska avsluta.

Jag vet att jag inte har några förpliktelser men jag vill inte såra.. Om det är något jag hatar, så är det just att såra andra människor. Vill inte vara anledningen till att någon annan mår dåligt.

Jag måste ha en anledning men den jag har är så diffus, knappt så jag själv förstår den.. Är det bara en känsla.. en känsla av att det förflutna, som jag kämpat för att komma över, kommer upprepa sig om jag inte gör något drastiskt..


Jag vill omge mig med människor som får mig att känna mig stark, vacker och modig. 
Inte liten och värdelös..


Förresten har jag hittat mig en ny vän..

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling, jag tror at du vet precis vad du ska göra. Ett skepp med kött och blod till dig =)