fredag 5 september 2008

Mystik och prylar..

Idag är det fredag gott folk!
Det är inte ett dugg illa det.. Speciellt inte med tanke på den fantastiska helgen jag har framför mig.

Sen sist har jag hunnit med både det ena och det andra.. Ett litet urval av alla spännande grejor som hänt kommer här:

- Startat en mindre eldsvåda i min ugn (Ingen bra idé att lämna smulpaj i ugnen i en halvtimma på "snabben" märkte jag.. Men Emmi kom ihåg Bamses lågstadie-tips och kvävde eldsvådan med en plåt.. haha!) Fick i alla fall testa brandlarmet och det funkade finfint.. Tummen upp för det!
- Flyttat FinaLina till den finaste lägenheten i världen (Jag är avis även fast den är biege!)
- Impulsköpt tre par nya skor och ett par snyggingjeans till hösten!
- Kramkalasat och nonsenspratat med mr C hela kvällen igår.. YAY!
- Äntligen fixat sladd till min kamera så nu kommer det bli lite ändring på bildtorkan i bloggen (idag räknas inte för nu sitter jag på jobbet ^^,)
- Rensat upp och kategoriserat alla mina bilder på datorn i iPhoto så nu är det ordning på torpet hos fröken Björling.

Det ni.. Nu har ni en liten aning om vad jag har pysslat med den sensste tiden i alla fall.

Ikväll blir det mys för hela slanten med min mystiska norrman.
To be continued...













2 kommentarer:

Daniel Christensen sa...

Smaskig paj haha! Kolla jag lyckades blogga jag med känner mig apsmart och bra och sånt. Lär ju få vänja mig.

Vi borde verkligen fixa winamp till dig så det blir lite ordning, min själ gråter när jag ser det där haha

Anonym sa...

du är lite galen du :p puss på dig min älskling!