onsdag 30 juli 2008

Så det kan gå..

Igår när jag kom hem från jobbet sprang jag direkt till Daniboy och hämtade mina älskade skivor. Det var fyra skivor indelat i tre olika nivåer av Chill.. Och så hade han slängt med två exprementiella skivor också så sex skivor totalt.
Inte illa pinkat alls!

Sen strosade jag hemåt, redo för en lugn hemmakväll i soffan då telefonen ringde. Det var Fredric som tyckte att jag skulle komma över till hans jobbarkompis Dennis som bor ca 100 m från mig och hälsa på en snabbis. Varför inte.. vad kan liksom dra ut på tiden såhär en vanlig tisdagkväll?

Väl borta hos Dennis visade det sig att freddy laddat upp med frukt för hela slanten (toffel^^,) och värden bjussade på ett par öl. Senare joinade hans tjej vårt lilla gäng och så blev det lite skitsnack och lite Rock Band och lite öl och lite frukt och lite skratt och lite så där. Mycket trevligt initiativ måste jag säga. Dock blev min skönhetssömn lidande, kom inte i säng förrän 04:30. Dumheter!

Idag blir det dock lugna gatan.. Zappande framför TV:n är den mest avancerade aktiviteten jag ska ägna mig åt ikväll. Om jag når kontrollen där jag sitter i soffan vill säga. Annars nöjer jag mig med whatever..

"Om snöret inte håller, utan går av. Är det bara att prova med ett annat snöre"
-Nalle Puh

Inga kommentarer: