torsdag 26 juni 2008

Payday! (igår)

Igår gott folk var det löning och Emmi blev mer än förvånad när hon öppnade sitt lönekuvert kan jag meddela. Jag hade ställt in mig på en månad med nudlar och misär eftersom jag varit borta en del pga allt som hänt. Har ju till och med jobbat halvtid en hel vecka.
Men inte då, jag cashade in den högsta lönen på fleta månader..

Fem toasters gott folk, FEM j**la toasters! Så nu efter räkningar och allt är betalat har jag 7000 kvar att spendera!

Så i morse tog jag på mig spenderarbyxorna och gav mig ut i djungeln. Och hem kom jag med:

Ett par galet fina Ballerina från Belle
En Pärm att organisera mina räkningar i
En hålslagare för att få in, ovan nämnda, räkningar i pärmen
Två toppar från VILA en svart och en superrosa somrig sak!

och mer lär det bli men inte idag för nu ska jag hem och nanna kudden!

So long

Inga kommentarer: