måndag 9 juni 2008

händelserik helg!

Frukt och mys vid poolen i fredags med Lina. Vi släpade oss dit ganska skapligt ändå och låg och njöt av värmen hela långa dan. Brännan har bättrats på och sommarkänslorna har fått en knuff i rätt riktning!

I lördags kom Sandra till mig vid 12 och sen bar det ut på stan. Jag hade bestämt mig för att vara duktig och hålla hårt i plånboken men jag tror inte att jag har shoppat så mycket på väldigt länge, helt sanslöst! Blev i alla fall en klänning kvällen till ära och två par skor.. Sen kunde jag inte motstå frestelsen utan köpte ett neonrosa skärp så jag såg lite 80-tal ut :)

Senare på kvällen kom även Lina och Sara hem till mig, redo för en helkväll! Efter mycket skratt och vin bar det av till Palace där det blev mycket dans och massa skratt. Länge sedan det var så roligt att bara dansa!

När kvällen led mot sitt slut och krogen stängde blev vi bjudna på efterfest hos Manges? kompis. Och det var minst sagt underligt.. Ingen kände någon och alla var stela och konstiga men VI hade skoj i alla fall. Jag tror dom undrade vad vi gjorde där igentligen haha. Klockan började närma sig fem, tror jag, när vi försökte luska fram vart vi befann oss (var det von flerenvägen?) och beställa en taxi till Statoil för att ta något att äta och sedan stupa i säng.

En sammanfattning av kvällen: Gratiskrubb på McDonalds (fråga inte vi är bara så himla snygga), utspilda drinkar, resorb, ömma fötter och omvänd ragglycka.. eller hur sara ;)

Jag kommer att uppdatera med bilder så fort jag kan :)




Inga kommentarer: