fredag 13 juni 2008

Naglar

Jag har fått pippi på naglar nu sen jag har slutat bita. Jag målar och filar och smörjer och stärker. Det är ju jättekul!
Nu måste jag bara få fason på nagelbanden som har tagit en del stryk under alla år. Men det ska väl också gå, bara jag låter bli att pilla på de små flärparna som kan bli men nu är naglarna så fina så nu är det lite lättare att hålla motivationen uppe.

Igår städade jag lägenheten så nu är allt fläckfritt! Jag putsade speglar, torkade golv och polerade diskbänk.. Så nu ser det riktigt mysigt ut hemma.

Jag hade lite problem med att bädda min säng dock, mitt täcke är enormt (dubbelsängstäcke i en 120 säng YAY!) och väger massor. Så det var inte lite problem att få i täcket i påslakanet kan jag säga. Stod i sängen och hoppade och skuttade för att det skulle åka ner någon gång. Och när det väl gjorde det var jag genomsvett, undrar vad mina grannar tror om mig igentligen.

Ibland skulle man allt behöva en stor och stark karl som kan hjälpa en med sånt ^^,

Fick förresten min beautybag häromdagen och jag blev ändå ganska överraskad. Innehöll en fantastisk ansiktskräm från jabu'she den är verkligen kanon. men jag har läst att den är väldigt "stark" så man måste vänja huden vid den och bara använda den ca varannan var tredje dag till att börja med och sedan öka gradvis. Men den gör verkligen huden babymjuk och den går in väldigt fort. Bagen innehöll.

Fullsize:
Nature by Jabu´she, Dagkräm,
Weleda Citrus Creamy Body Wash,
Trind Nail Repair Anti Bite,
China Glace - Nail polish
Creative - Nail polish,
Apitina Face Cleaning Face 50 ml,
Apitina Tonic Lotion 50 ml,
Yves Rocher Luminelle Gloss and Charm Balanc on Ice 7 m
Creativ Nail Design Solar Balm

Prover:
Covet by Sarah Jessica Parker
Apitina Multivitamin Face Cream
Yves Rocher Edt Naturelle
EasySun Tanning Towelette
Yves Rocher Skin Sublimateur

Tycker faktiskt att det var värt sina 299:- framförallt eftersom man har chansen att hitta nya favoriter som man inte skulle ha testat annars.
(Nagellacket på bilden är inte det jag fick, kan inte lägga in bilder på jobbet och min dator saknar internet för tillfället så jag snodde en bild, mitt lack var fulare.. haha)
Pirr i magen

Inga kommentarer: