måndag 23 juni 2008

Polis, polis, potatisgris..

I lördags var det fest hos Emil och Tobbe och det var skitskoj!

Jag var lite orolig för hur det skulle kännas men jag hade bestämt mig för att inget skulle kunna hindra mig från att ha en kul kväll, och vad rätt jag hade! Kvällen blev över förväntningarna! Var mycket folk som jag inte träffat på oändligt lång tid som var väldigt kul att återse och många nya ansikten.

Kvällen innehöll mycket singstar och jag sopade mattan med Dani i våran sedvanliga duell YES!Är dock lite fundersam öven min talang eftersom att när jag stod och skräna för full hals dök polisen upp och klagade på oväsendet. Visade sig att en tråkmåns till granne hade ringt och klagat på oss. Hehe

Blev smått chockad när det visade sig att en av min lillebrors kompisar var där. Han kom fran och frågade om jag inte var Jimmies syster och då blev jag livrädd! Men det är väl bara att inse att den kisen också blir stor.

Hundarna var mycket glada över all uppmärksamhet och Texas sprang runt med knuten i munnen och visade den för ALLA och försökte få alla att ha dragkamp med honom och alla hjärtan smälter såklart för den lilla korven. Lilla Vinnie visste inte vart han skulle ta vägen.. Det fanns ju massor som ville kramas och leka med honom och så lite tid Gaaaah! (När man är så glad kan man faktiskt inte hjälpa att man missar knuten och prickar Fredrics hand.. haha)

Klockan blev morgon innan Emmi spatserade hem, glad och lycklig med nya erfarenheter i bakfickan.

Bilder från kvällen kommer så snart jag får tag på en dator att lägga upp dom med. Håll ut!

Söndagen spenderade jag med en långpromenad med Vinnie runt strömmen och sedan aktivt slappande och film, med gott samvete! Har varit mycket nu ett tag..


Nu är det måndag och jag är redo för en ny vecka och nya äventyr!

1 kommentar:

Daniel Christensen sa...

Ja festen blev riktigt lyckad faktiskt! Jag har en deal, du får lägga upp bilder här om ajg får dom också samtidigt :)