onsdag 2 juli 2008

Veckan i stort...

Veckan (eller ja, sedan sist jag skrev) Har präglats av diverse roligheter..
Så som Utgång med Lina efter jobbet där jag träffade min läskiga stalker M.. blah! Men kvällen var rolig trots det och trots att jag fick mig en liten "fjortis-fylla" och ramlade och skrapade knät och gjorde illa handen på väg TILL krogen.. Pust

Annat smått och gott som varit är mysiga filmkvällar med läskiga, dåligt gjorda rullar om spindlar och mimande barn.. yikes! glass på italienska stället (Mums!), skratt tills magen värker och flugor i ögat. Jag har också satt upp ett draperi in till sovalkoven så nu är det slut-showat för grannarna nu kan jag hoppa naken i sängen utan att nån ser ;) Osis va..


Jag är så glad att jag har dig vännen, nån som jag får vara flamsig och tjejig med och som inte dömer mig om jag gör fel.
Du är bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Emelie, du är min solstråle på gråmulen dag!