torsdag 12 juni 2008

Chanel 2.55

I morgon ska jag på "dejt". Jag har aldrig varit på dejt förut så jag vet inte hur man gör. Är orolig för pinsamma tystnader och knäppa skåningar.
Tänk om det är ett psyco som jag ska ut med och så vaknar jag på lördag och är helt styckmördad.. Det går ju inte an. ;)

Nä, jag tror att det blir trevligt. Att bara lite kravlöst lära känna någon.

På lördag bär det av tillbaka till mina rötter, jag ska till Åtvid, och hem till mor och far. Det ser jag verkligen fram emot! Vi ska till golfrestaurangen och pimpla vin, jag och mamma. Det är tydligen golfveckor nu och drag i lokalerna.

Alltid lika roligt att gå ut med mamsen, det brukar bli mycket skratt och bugg för hela slanten.

Förresten, igår gjorde jag ett klipp! Jag gick in och slötittade på tradera och ramlade över den tidlösa klassikern Chanel 2.55 till ett överkomligt pris. Självklart kunde jag inte hålla tassarna i styr utan pillade genast på "köp nu"-knappen och vips så är den på väg hem till mig. Gud så lätt det kan vara att spendera de surt förvärvade slantarna. Men ack så lycklig jag är.. Nu kommer min värld bli så mycket bättre och alla mina problen kommer att lösas, nu när jag är en väska rikare. (eller inte)

Men det skiter jag i för glad, det är jag ändå! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster yster! Chanel.. inte illa. Kolla min blog på lilltessi.blogspot.se och se hur jag fått mig ett rikstigt skratt under kvällen.

Anonym sa...

Tyvärr är den nog inte äkta, så dina pengar är lite bortkastade. Min köpte jag i New York för ca 20 000kr, och det antar jag att du inte betalade.
Men hoppas du njuter av den ändå för dom är underbara!=)

Maja sa...

Antagligen var den en kopia, fast det kanske du räknade med? Själv håller jag på att spara till en, är ju verkligen drömväskan:)

jenny sa...

Du vill inte sälja? :)

agneta sa...

Hej tjejer jag har en sådan jag vill sälja är ni intresserad så hör av er.600 kr mitt pris chanel 2,55 agneta1981@hotmail.com