fredag 2 januari 2009

Liten..

Sen i början av veckan har jag varit jätte-förkyld och haft feber till och från och bara känt mig allmänt krasslig. Jag har även varit på sjukan och satt in en kopparspiral vilket, enligt all information jag har fått, skulle vara en relativt smärtfri upplevelse. Men inte då.. Så ont i magen som jag har haft de senaste dagarna skulle jag inte önska min värsta fiende. 

Så jag firade alltså nyårsaftonen med monster-magvärk och bamse-förkylning. Var dock en väldigt trevlig kväll med mycket trevligt folk! Men runt halv ett tackade jag för mig och knallade hem. När jag kom hem frös jag som en tok och hoppade in i duschen där jag satt länge och väl och värmde mitt frusna jag och vid tre kom jag till sist i säng.

Nu på morgonen vaknade jag, som tur var utan baksmälla, och märkte till min förfäran att min röst var borta. Jag har fortfarande inte fått fatt på den men jag hoppas den dyker upp innan morgondagen för annars blir det trubbel på jobbet. Och jag har INTE råd att vara hemma mer denna månad efter alla röda dagar, klämdagar och helvete.

Förlåt för att jag gnäller in det nya året men jag känner mig bara så liten och ensam just nu...

3 kommentarer:

Anonym sa...

I have seen with pleasure your blog, I invite you to watch and if you like as a follower of mine, which would be a pleasure, I hope that we continue to press releases, kisses and congratulations

Anonym sa...

Jag känner dig inte speciellt väl. Men min uppfattning om dig är att du istället är starkare och större än de flesta. GO GIRL!!!!

/Macchiatto

aerinia sa...

Tack marcus :)