måndag 12 januari 2009

Jomen så ärre..

Idag har varit en lysande dag.. Trots morgontrötthet, en timme gratis-jobb och sko-sulor som inte är vad de en gång var (det smäller när jag går och de läcker som ett såll).

Jag sitter numera jämter min alldeles egna Porr-Märta på jobbet och det går finare än fint hittills, vi har till och med arrangerat en tävling om merförsäljning här och den som har flest mersälj i slutet av veckan kammar hem en drink vid nästa krogrunda.. Just nu leder jag med 8-5, inte illa för första dagen.

I helgen har jag fått knåpa lite för att få saker att gå ihop.. När man ligger minus på kontot och bara har kött hemma är det tråkigt (Kött utan tillbehör är inte jättekul).

Då lina sitter i ungefär samma sits som jag, slog vi våra tomma skafferier ihop och lagade den bästa Thai-grytan någonsin och tittade på "Let´s Dance".. De härliga rytmerna från tv:n, i kombination med gratis inträde på Palace, gjorde oss rejält party-sugna så vi slängde oss i duschen, fixade oss lite snabbt och tog oss en busgrogg och begav oss ut i natten. Stötte på lite roligt folk där på Palace och det blev en riktigt trevlig afton.

God afton gott folk..

Inga kommentarer: