tisdag 30 december 2008

Inte ett dugg klokare..

Har just sett färdigt på Twin Peaks. Den är antingen helt genialisk eller bara helt meningslöst konstig men jag kan inte låta bli att älska den.

Karaktärerna är helt fantastiska och mystiken ligger som en tät dimma över hela serien. 
Min favorit, tillsammans med många andra flickor, är ändå Dale Cooper. Med sin välkammade lugg och sin nystrukna kostym har han tagit mitt hjärta med storm. 

Jag kommer sakna känslan Twin Peaks ger mig och det är med sorg i hjärtat jag lämnar det bakom mig.

Förresten är jag sjuk, jag är förkyld och har så ont i magen så jag sprängs vilken sekund som helst. Men håll tummarna för att det går över, för i morgon så här dags ska jag och lina sitta hemma i mjukisbyxorna med alldeles för mycket vin för vårt eget bästa och filosofera in det nya året.

Godnatt världen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gick bra med det lugna nyåret va!? Hihi.. Jag tycker ni gjorde heelt rätt!