måndag 5 januari 2009

Jag äger ingen kastrull!

Idag är det första arbetsdagen i år.
Känns som att det var länge sedan jag jobbade nu och det skrämmer mig! Undra om jag får nån lön alls denna månad. ;)

Just nu har jag en norrman som löper amok hemma hos mig, och det känns skönt! Nån som väntar på en när man kommer hem och någon att krama och prata sönder kvällen med. (och någon som diskar.. YAY!) Moahaha!

Något jag inte gillar med det däremot är att jag har mega-svårt för att komma upp på morgonen när sängen är varm och när man vet att det vankas kramar och mys om man väljer att stanna där under täcket. Men det är karaktärsbyggande!

Ikväll blir det köttfärssås och "Jerico"

1 kommentar:

Koffein sa...

Löper amok? Hm, ja.. Igår kanske. Idag försöker jag mest öva upp min svenska. Lättare sagt än gjort!

Jag är dessutom väldigt besviken över de karaktärsbyggande tendenser du uppvisat de senaste dagarna. :)