tisdag 6 januari 2009

Gröna klubbor = Döden!

Kära Karamellpojkarna.

Jag har legat och vridit mig varje natt nu i flera veckor och vaknat kallsvettig till mardrömmar flera gånger nu. Sånu känner jag att jag måste ta tag i detta och ställa frågan!

Varför tillverkas ens de gröna, blå och röda klubborna i påsen? Jag förstår inte varför ni vill göra folk så illa.. Är det någon typ av dåligt skämt? Finns det Någon här i världen som äter dessa, och vad tänkte ni med när ni tillsatte smaker som: Diskmedel, WC-anka och gammal sur disktrasa?

Tacksam för svar!

Mvh
Upprörd


Dock en eloge till de övriga två. En liten bit av himmlen inbäddad i sockerlag.. Yum!

2 kommentarer:

Koffein sa...

Men... Men... De blå är ju superbra!

Anonym sa...

haha emelie! jag älskade de blåa klubborna när jag va liten, men nu var det länge sedan jag åt en sån. men igår åt jag både röd & grön bland annat :P