lördag 3 januari 2009

Mors lilla lathund...

Har försökt städa hela dagen. Men det är hela tiden något "viktigare" som kommer emellan. Som, för att ge några exempel, att blogga, inventera garderoben, duscha, göra inpackning, raka benen, kolla facebook, sucka över disken  och måla tånaglarna. Något säger mig att jag inte vill städa idag egentligen. Konstigt..

Jag börjar få lite pengaångest till resan nu. Fortfarande inte fått pengarna från försäkringskassan på grund av en massa krångel och det verkar som att de inte kommer komma innan jag åker. Jag som hade hoppats på lite lyx på semestern. Vi får hålla tummarna för att det löser sig. Annars får jag nöja mig med att njuta av solen istället. Den är (i teorin) gratis och underbar! 

Nu SKA jag städa, men disken sparar jag till i morgon ;)   

Inga kommentarer: