måndag 28 juli 2008

I'm alive!

Nej, vad ni än tror så har jag inte gått och klappat ihop under semestern. Jag har bara haft så sjukt mycket att göra hela tiden och inte varit hemma allt för mycket så jag har helt enkelt inte haft tid eller ork att blogga. Jag hoppas att ni inte dömmer mig allt för hårt.

Nu har jag i alla fall haft mina tre, underbara semesterveckor och jag är åter tillbaka i slitet på kontoret.
Stackars, stackars, stackars mig!

Jag har hunnit med det mesta på semestern faktiskt. Visfestivalen var mycket lyckad trots vissa tråkigheter.. Det blev gratis stuga, trubadurer, öltält, cowboyhattar, grillning, fula tatueringar, förvirring och lite för mycket dricka. Det var med andra ord allt man kan förvänta sig av en festival..
Under semesterns regniga dagar har det blivit mycket filmtittande och slappande hemma hos F.

Hum.. vad mer har hittats på då? Låt mig tänka..
Golfresaurangen fick sig ett besök av mig och mor när vi firade att hon fått nytt jobb (grattis grattis) Och en roadtrip, tillsammans med ovanstående och systeryster med familj, till västervik har också hunnits med.

Så det var min semester det.. Jag lär komma på tusen saker till som jag missat så jag återkommer med det inom kort :)

Hej Hopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var på tiden emmi!

Daniel Christensen sa...

Äntligen!

Haha skönt att se några skrivna ord tillslut :)