onsdag 9 juli 2008

max, mys och mascarpone-glass

Idag dök min snälla far upp hos mig vid 08.00 för att fixa och dona. Han skulle egentligen bara hjälpa mig att sätta upp en hylla när han hade vägarna förbi. Men när vi ändå var igång införskaffades nya rullgardiner, en förlängningsdel till antennkabeln och lite förgreningsdosor och shit.. Så nu är det ordning på torpet hos fröken Björling. Inga kablar som man kan snubbla på och som ligger och samlar damm här inte.

Han hjälpte mig också att flytta på lampan som hängt helt fel innan och även kopplat in den och satt dit strömbrytare och grejor. Och just det, installerat en radio i köket har vi också gjort. Så det har varit full rulle här hemma.

Efter det gick jag och Idha till Max och satt där och krubba lite glass, njöt av sommarvärmen och snacka lite skit. Alltid mysigt att ses och prata av sig lite! 

Igår blev det skräckis i regnet med munnen full av pizza, mascarponeglass och chokladsås.. Mums! ^^,

Nu blir det promenad med FinaLina i sommarkvällen..




Inga kommentarer: