torsdag 10 juli 2008

Hemligheten är cola...

I helgen bär det av till Västervik och Visfestivalen med min kära arbetskamrat Sandra. Vi två drar ner i morgon så kommer hennes kompis möta upp oss på lördagen. 

Det ska bli mycket intressant. För det är nämligen första gången på många, många år som jag ska tälta. och vad jag minns det som är det för kallt, för varmt, för trångt och för bökigt. Men det är väl lite av tjusningen? Men nu är det ju så att jag efter mina 20 år på campingen, har en del kontakter där så att säga. Så vi kommer nog ha det bekvämare än dom flesta.. Med kall öl och kall frukost. ^^, 

Idag ska jag och Fredric tillaga min berömda köttfärssås och ta det lite lugnt.. Ska bli skönt! 

Hoppas ingen annan är så tjuvig som jag och snor tvättmaskinen ikväll.. För jag måste ha lite rena kläder till helgen!

Inga kommentarer: