tisdag 24 februari 2009

Nu ni...

Har fått ett hemskt sug efter att göra fint hemma nu de senaste dagarna. Hallen behöver verkligen målas klart nu och bordet i köket behöver en rejäl uppfräshning, för färgen har börjat flagna på sina ställen. Sen behöver jag ett soffbord också, jag börjar hålla med om att mitt nuvarande faktiskt är för litet, och jag får svälja min stolthet och flytta på min pärla. Så, inte nu i helgen men helgen efter det får gå i renoveringens tecken.. Nu ska det bli vårfint hos fröken Björling!
 
Men hörrni, om det är någon som vill bli av med ett gammalt slitet soffbord för en mycket billig penning så ställer jag gärna upp. Samma sak gäller om någon har en fin guld-spegel liggandes någonstans hemma.(Med ugefärliga mått 50*150) 
 
Idag när jag kommer hem blir det en sväng förbi min kära Anki som jag ska dra ut på en långpromenad. Alltid mysigt med lite frisk luft och tjejsnack!
 
Annars då?
- Jo tack, bra!

Inga kommentarer: