tisdag 4 november 2008

Är gräset grönare på andra sidan?

Eller är det bara jag som inte har förmågan att anpassa mig.. att smälta in?

Jag är bara så himla trött på allt just nu! Ibland får jag bara lust att släppa allt och börja om från början och försöka tänka på hur jag egentligen vill ha det..

Jag är glad för att jag har vissa fasta punkter i mitt liv att hålla fast vid just nu, för annars skulle saker och ting vara kaos.

Allt det som har hänt har fått mig att tvivla på min egen förmåga och jag hatar att göra det.
Jag har varit stolt över hur jag har skött saker och ting och jag har tyckt att jag gör det jag kan. När man då får kritik för det (även fast man kanske inners inne vet att den inte är så befogad) gör det ont.. Man känner att man inte duger och att vad man än gör, räcker det inte.

Nä, nu är det väl färdig-gnällt antar jag..
Jag vet att jag är bra, jag vet att jag gör det jag kan och jag får se allt det här som en läxa.

Nu har jag världens chans att få en ny start!

2 kommentarer:

Koffein sa...

Du är väldigt bra hörredu, att det sen finns någon som inte inser det har jag ändå känslan av att det blir dennes problem i slutändan.
Kick ass love, det kommer bli jättefint till slut vet du! Liquid awesomeness.

aerinia sa...

Tack mister man.. Du vet hur man får en emmi glad igen ^^,