onsdag 29 oktober 2008

Kaffe gör dig pigg...

Jobbet är segt.. En timme tar två, och jag är måttligt uttråkad!

Idag är en sån dag där kroppen har längtat tillbaka till sängen redan efter att huvudet lämnade kudden. Jag är ofokuserad och är inte alls mitt vanliga, glada jag..

Men.. Jag slutar trots allt om en kvart och då bär det av hemmåt mot köttfärslimpa deluxe. Och det ser jag fram emot!

Nyss slank en latte ner, det piggar nog upp mig till hemfärden och förhoppningsvis somnar jag inte. Jag gör hål i en kaffekapsyl och drar in doften.. Kaffe har den godaste doften jag vet.. Jag tar med den på tåget för så jag kan sniffa. (Jag är inte konstig)

På lördag är det utgång med min Lina! <3
(vad jag är utklädd till får ni se på lördag.. eller söndag kanske förresten.. inte så fantasifullt men jag gillart!)

Inga kommentarer: