torsdag 20 november 2008

Otur..

Idag åkte min bästa grabb hem igen efter ett litet kort, men välbehövligt och mycket mysigt, besök här i Norrköping. Lite osis bara att jäkeln har blivit ordentligt förkyld och krasslig nu lagom till den lååånga bilfärden hem till Nannestad.

Det är inte utan att jag tycker lite synd om honom.. Så jag skickar massa telepatiska kramar och nackpill!

Till råga på allt har jag hittat en nyårsklänning som jag skulle kunna döda för. Och när jag, efter mycket om och men, bestämt mig för att slå till på den ser jag att den är SLUTSÅLD!

Rackarns bananer.. Och jag som blev kär!
Får helt enkelt hålla tummarna för att den kommer ut på tradera snart istället. ^^

1 kommentar:

Daniel Christensen sa...

Materialism blomstrar när man köper nya klänningar till EN kväll varje år.

Men om du vill döda isbjörnarna är det din ensak jag ska inte stoppa dig.

Antar att dom förtjänar det va?!

Jag skojar massor....eller? Stay tuned!