lördag 15 november 2008

Dam di dam!

Uppe med tuppen idag!

Kläder, hundleksaker, laddare och hundmat är packat och nu väntar jag i stort sett bara på att få sätta mig på spårvagnen som går här utanför vid klockan 07:58 sen är jag på väg.

Det är helt galet att man kan sakna någon så mycket. Men visst är den underbar. Saknaden..
Men ack så frustrerande!

Den här gången lovar jag er alla att ni kan få tag på mig i alla fall. Det har jag sett till.. Det blev lite galet förra gången. 

Jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga..  ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja fasen unge om du inte svarar på mobben och inte kommer till jobbet imorgon.. då trampar jag på dig.. HÅRT!!!

Koffein sa...

Tölit.. Satt å föschöckt komm på nö vettit å skri-iv, men när en läser't så dä enne en kan tänk på ä "wörd". Du ä att du!