onsdag 15 oktober 2008

Kött och blod!

Det var riktigt skoj på AfterWorken igår!
Vi tog ett par drinkar och konverserade.. Det är helt sjukt hur roligt jag har med Lina! Hon får mig alltid på så bra humör och jag har nog aldrig skrattat så mycket som när vi är tillsammans..
Vi är bäst! :)

Klockan blev 12:00 och Bishop's stängde.. Men eftersom att vi är två heta brudar, fick vi stanna kvar en timme extra.. Personalen är så sjukt härlig där och atmosvären är helt oslagbar nu på hösten och vintern. Jag rekommenderar det stället varmt!

När klockan var frammåt 01:00 knallade vi hemåt i natten och samlade många nya poäng i steg-tävlingen! Vi mellanlandade på Statoil och krubbade korv med räksallad.. Sen bar det av mot drömmarnas land!

Gårdagen gick i kärlekens tecken.. Mitt hjärta känns varmt och jag är lycklig!
Även fast det är mycket nu så känner jag mig lugn och nöjd med mitt liv!

<3














Irish Coffee..
Blah!

Inga kommentarer: