måndag 29 september 2008

Amen vafan..

Näsan rinner, halsen ömmar och i morse vaknade jag med feber igen.
När ska det här ta slut?

Jag har kännt mig ganska bra nu sen i mitten av förra veckan och tänkte vara en duktig flicka och ta det lugnt veckan ut och stanna i sängen och glo på film och sånt mojs.
Så i lördags kändes det som att jag var värd en belöning så jag, Lina och Angelica slog på stort med mys hemma hos Linan med drinkar, tjejsnack och makeovers sen drog vi vidare till Palace med fler drinkar och dans tills benen vek sig.. En partynatt utan dess like blev det!

Min kropp verkar inte ha gillat det dock för på söndagen mådde jag värre än värst nästan hela dagen och idag är det piss, skit och elende..

Vill faktiskt helt ärligt inte vara hemma mera.. Dels på grund av lönen men också för att det är så förbaskat tråkigt att bara sitta hemma och glo.
Vårdcentralen imorgon..
Crap!


2 kommentarer:

Anonym sa...

*Hmhmh* Varför har du en cigg i munnen på bilden? =)

WS sa...

D'oh. Krya på dig! Hittade din blogg förresten, go me!