lördag 27 september 2008

Utan telefon i två dagar försmäktar Emmi i denna lägenhet!

Jag har tråkigt, jag är ensam och ingen levande själ är inne på MSN eller något annat alternativt kontaktmedel heller för den delen. 
Hallå.. Världen.. Vart är du?

Att det skulle vara så svårt att klara sig utan mobiltelefon trodde jag inte. 
Hittills ikväll har jag lagat lyxtacos till mig och mig själv och sminkat mig själv as-porrigt (haha) för att ta några sunkiga bilder ni vet sådär man gör när man har tråkigt, tagit en lååång lyxig dusch och skämt bort mig själv med en ansiktsmask sen efter alla rabalder släckte jag ner hela lägenheten och tände några ljus och satte på lite bra musik och bara njöt av den härliga stämningen. 

Men något gör mig rastlös denna kväll.. Jag kan inte sitta still och förmodligen kommer jag inte somna förrän solens strålar smeker hustaken.

Kanske borde jag ta en promenad och se om världen fortfarande existerar.. Rensa mina tankar och få lite luft?

Ja det kör vi på.. 

World.. I'm back

3 kommentarer:

Daniel Christensen sa...

Jag brukar också sminka mig när jag har tråkigt, men det är det ingen som vet.

Duktig du är med bloggandet ;)

aerinia sa...

Jag visste det Dani.. jag visste det!! Jag är ju trots allt din granne.. Mig kan du inte dölja något för.. moahaha!

Får jag komma över och låna din laddare igen i morgon jag avlider av den här avskärmningen ;)

Jobbat tills nu?

Daniel Christensen sa...

Haha så absurt att du svarade halv fem på morgonen gå och lägg dig haha.