onsdag 20 januari 2010

Glädjerus och tårar..

Nu vet jag hur det måste kännas att vinna högsta vinsten på lotto..
Min allra bästa och tokigaste vän är i Australien och busar runt utan mig och har varit så i vad som känns som en evighet. (Sedan mitten av november för att vara exakt, men det känns som så mycket längre)

Jag har saknat henne massor och tänkt på henne flera gånger om dagen men ändå har det inte varit så påtagligt som jag trodde att det skulle bli. Jag har liksom haft så mycket annat för mig.
Nyss tog jag telefonen för att ringa och överraska henne lite, det är första gången vi pratar sedan hon åkte det skulle bli härligt att prata med henne och få höra något roligt om resan.. Men så fort jag hörde hennes röst brast allt..
Tårarna rann och jag skakade i hela kroppen, så lycklig blev jag och nu minns jag knappt vad vi pratade om. Om jag ens fick fram något vettigt alls vill säga. Det är helt tokigt vad jag älskar den flickan! Nu kan jag ju knappt vänta tills hon kommer hem.

Jag älskar att ha vänner som ger mig magont av skratt!
Längtar efter dig!

1 kommentar:

finalina sa...

Emelie, min alskade bastis! Nu grater jag!!! Igar nar du ringde var helt galet, Jag blev helt galen! Saknar dig som en tok.. <3<3<3<3<3 AAAAH!! Langtar tills vi kan prata pa skype! Forlat for att jag missade var date idag, bussen var pa tok forsenad! den skulle kommit fram 8 pa morgonen men kom fram kl 10.. suck! och da log du nog redan och sov tror jag.. Men det var alldeles sjukt underbart att hora din rost igar! aven om jag borjade grina sa fort jag horde den :P haha! ALSKAR DIG MIN VAN! Pussar fran din porrmarta!