torsdag 16 april 2009

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

JA, jag har syndat.. Jag vet men det är inte bara mitt fel utan jag skyller även lite på 3 eftersom de är dumma i huvudet och tillhandahåller en tjänst som inte fungerar. BAAH!

Ville lämna ett livstecken men det får bli ett snabbt sådant, då jag ful-lånar internet just nu hörrni, så håll i er.

- Vårsol har lapats
- Glass på Halvars kan bockas av från listan
- Jag har fått världens finaste födelsedagspresent av världens finaste tjejer!
- Operation träning har inletts (och fuskats lite med), men jag är ändå ganska nöjd
- Fester har festats och rumpor har skakats
- Alkohol har förtärts och misstag har gjorts
- Film har tittats och te har druckits
- Jag har varit arg och ledsen.. Men mest har jag varit kanonglad! ^^

Tror att jag fick med i stort sett allt där. Om ni känner er bortglömda så får ni hojta.

Ciao

1 kommentar:

Koffein sa...

Bättring nu kära du, säg till Tre på skarpen. You can do it!